Amerikiečių dizainieris Stuart A. Weitzman kurti batų
dizainą pradėjo būdamas vos dvidešimties tėvui
priklausančiame batų fabrike. Kiek vėliau jis įkūrė
savo vardu pavadintą kompaniją Stuart Weitzman.
Dizainerio įkvėpimas- Niujorkas bei šio miesto
atmosfera, pulsas, tempas, kosmopolitiškumas.
Kuriant avalynę, Stuart A. Weiztman svarbiausia
moteris bei jos noras jaustis gerai. Seksualumas
ir patogumas- tai, kas telpa šio kūrėjo batų poroje.
Šiam jausmui perteikti dizaineris reklaminiais veidais
pasirinko moteriškumo ikonas- Natalia Vodianova,
Gisele Bündchen, Kate Moss. Nuo tada, kai jo kurti
batai pirmą kartą pražingsniavo raudonuoju Oskarų
ceremonijos kilimu, jį pamėgo ne tik garsenybės, bet
ir viso pasaulio batų mylėtojos. Šiuo metu jie
pardavinėjami daugiau nei 70 šalių, o pats dizaineris
jau daugiau nei 25 metus kuria avalynę, kuri, kaip
jis pats sako, net tik glamonėja ir puošia moters
pėdas, bet ir priverčia jas jaustis ypatingomis.
Amerikiečių dizainieris Stuart A. Weitzman kurti batų dizainą pradėjo būdamas vos dvidešimties tėvui priklausančiame batų fabrike. Kiek vėliau jis įkūrė savo vardu pavadintą kompaniją Stuart Weitzman. Dizainerio įkvėpimas- Niujorkas bei šio miesto atmosfera, pulsas, tempas, kosmopolitiškumas. Kuriant avalynę, Stuart A. Weiztman svarbiausia moteris bei jos noras jaustis gerai. Seksualumas ir patogumas- tai, kas telpa šio kūrėjo batų poroje. Šiam jausmui perteikti dizaineris reklaminiais veidais pasirinko moteriškumo ikonas- Natalia Vodianova, Gisele Bündchen, Kate Moss. Nuo tada, kai jo kurti batai pirmą kartą pražingsniavo raudonuoju Oskarų ceremonijos kilimu, jį pamėgo ne tik garsenybės, bet ir viso pasaulio batų mylėtojos. Šiuo metu jie pardavinėjami daugiau nei 70 šalių, o pats dizaineris jau daugiau nei 25 metus kuria avalynę, kuri, kaip jis pats sako, net tik glamonėja ir puošia moters pėdas, bet ir priverčia jas jaustis ypatingomis.